RSS Wszystkie

opowiadania

Fantazja po filmie porno

Dziś wlokąc się jak każdy rano tramwajem do roboty, rozmyślałem o tym, co oglądałem zaraz przed opuszczeniem mieszkania, tak więc był...

 
aga13091

Zniewalający urok zabójców

Napisany w bejbolandia | Kategoria: Blog

A tu nowość, bo wiem, że ten artykuł pochodzi z Rzeczpospolitej :) Seryjni mordercy stali się supergwiazdami...

 
aga13091

Horoskop seryjnych morderców

Napisany w bejbolandia | Kategoria: Blog

Harold Shipman, który na początku 2000 roku został w Anglii aresztowany i skazany na dożywocie, uśmiercił...

 
aga13091

...i zapętlić

Napisany w bejbolandia | Kategoria: Blog

czyli myśli, kłębiące się myśli, potoki myśli i zapętlić :p podsluchane i podkradzione od Tofika I tak przy skrabaniu w dziale...

 
aga13091

Zuuuoooo

Napisany w bejbolandia | Kategoria: Blog

Chcecie wiedzieć, co to jest zło? Zło to spluwa. Zło to palant, który wkłada do niej naboje. Zło to...

 
konkursy

Darmowe filmy i muzyka na forum rapidshare

Napisany w rapidshare | Kategoria: Internet

Witam ponownie. Blog w zasadzie jest nowy, a ja nie bardzo wiem jak mam zacząć i co pisać. Zawsze na początku sie spinam i nie wiem co...

 
gregoryrea

Nie wierze

Napisany w gregory | Kategoria: Blog

Gdzie ta sprawność ruchowa i intelektualna. Gdzie to co było kiedyś. Dlaczego choroba niszczy część mnie. Już nie będę taki jak kiedyś,...

 
monika25

pozytywne myslenie najwazniejsze:)

tak dzis pomyslalam, ze bez pozytywnego myslenia wszystko sie wali i nic sie nie udaje:) mysle wiec pozytywnie od rana:) w pracy...

 
adam24

JUZ DZIS

Napisany w BLOG O ŚWIECIE WG KIEPSKICH | Kategoria: Blog

Juz dzisiaj o 20;00 na Polsacie Kiepscy w pierwszym odcinku zobaczymy jak Boczkowi psuje sie telewizor i przychodzi...

 
monika25

ON

gdy go pierwszy raz zobaczylam wydal mi sie przecietny, jednak bylo cos w nim co zwrocilo moja uwage, przystojny, wysoki, sliczny...

 
monika25

Londyn!!!

zaczelam zyc w tempie londynu. praca i zabawa:) bylo szalowo. imprezy imprezy i jeszcze raz imprezy:)poznawalam mnustwo ludzi, o roznych...

 
monika25

koniec i poczatek

zycie znow przynioslo mi niespodzianke: pokochalam Londyn:) pokochalam go do tego stopnia ze nie chcialam juz wracac do Polski, nie tak...

 
monika25

rozstania i tesknoty

decyzja byla trudna do podjecia ale ostatecznie zdecydowalismy ze pojade a on dojedzie jak tylko bedzie mogl, jak pozamyka swoje sprawy....

 
monika25

sielanka

studiwalismy sobie, bylismy sobie bylo dobrze i znowmyslalam ze tak juz bedzie, ze sie pobierzemy,zalozymy rodzine i ze spedzimy razem...

 
monika25

urabianie chlopa

postanowilam ze od dnia stodniowki moje zycie sie zmieni i tak sie stalo. zaczelam spotykac sie z tym chlopakiem i bylo nam dobrze...