RSS Wszystkie

alddaa

Chora

Napisany w Bo życie to nie bajka ! | Kategoria: Blog

21:28:33 Ajj chora jestem ;// pewnie przez sobotę boo .. cos tam coś .. xDD Dziś ?! byłam na tańcach w nowej grupie...

 
konkursy

Wygraj laptopa za reklamę

Napisany w Reklama | Kategoria: Biznes

W mojej firmie reklamowej często są organizowane konkursy dla pracowników pod tytułem wygraj laptopa lub wycieczkę. Co roku...

 
konkursy

Reklama w internecie na ekartkach

Napisany w Reklama | Kategoria: Hobby

Właśnie wróciłam z targowiska. Poszłam kupić świeże warzywa. Mam to szczęście, że w każdy wtorek przyjeżdża na targ pewna pani ze...

 
alddaa

Bez tytułu

Napisany w Bo życie to nie bajka ! | Kategoria: Blog

Ajj chata prawie wolna .. braciszek tylko jest .. A czemu ?1 bvo pojechali na andrzejki do Revoltu .. eh tez bym mogła .....

 
pracagarwolin

Witajcie na moim blogu!

Napisany w Praca w Garwolinie

Witam Was na moim blogu. To dopiero skromne początki ale już niedługo będzie on tętnił życiem. Zapraszam Was do czytania moich wpisów i...

 
konkursy

Pieniądze do wygrania na randki

Napisany w Randki | Kategoria: Hobby

Skoro tutaj na ten blog zaglądamy to znaczy, że lubimy umawiać się na randki. Można tak założyć bo inaczej by was tutaj nie było. Ja...

 
saymon2v6

"Krwawy sza%u0142" od Foxconna

Napisany w iNFORMATYKA

W sieci znale%u017A%u0107 mo%u017Cna kolejne informacje na temat p%u0142yty g%u0142ównej dla procesorów z...

 
saymon2v6

Mushkin - 16 zestawów DDR3 dla Core i7

Napisany w iNFORMATYKA

Rodzina pami%u0119ci DDR3 marki Mushkin powi%u0119kszy%u0142a si%u0119 o 16 trzykana%u0142owych zestawów, dedykowanych...

 
saymon2v6

S3 Chrome 530 GT - niedroga niskoprofilowa karta dla HTPC

Napisany w iNFORMATYKA

  Firma S3 Graphics wprowadziła na rynek pierwszą kartę graficzną z nowej serii Chrome 500. Urządzenie...

 
saymon2v6

Nowy serwer Synology DS209+ wchodzi na rynek.

Napisany w iNFORMATYKA | Kategoria: Blog

Nowy serwer Synology DS209+ wchodzi na rynek. Firma Synology oficjalnie poinformowała o wprowadzeniu na rynek...

 
konkursy

Liczne konkursy narciarskie

Napisany w KONKURSY | Kategoria: Hobby

Zbliża się zima i znów będę mogła oglądać swoją ulubiona dyscyplinę sportową, czyli skoki narciarskie. Nasza reprezentacja, wraz...

 
michaelwalesa

no siemka

Napisany w Swamp | Kategoria: Blog

to jest moj pirwszy blog pozdro, bede go rozwijal w miare moich potrzeb jesli ktos mi da pare wskawowek to z gory dzieki

 
michaelwalesa

no siemka

Napisany w Swamp | Kategoria: Blog

to jest moj pirwszy blog pozdro, bede go rozwijal w miare moich potrzeb jesli ktos mi da pare wskawowek to z gory dzieki

 
konkursy

Kartki świąteczne i konkursy

Napisany w KONKURSY | Kategoria: Hobby

Pierwsze kartki świąteczne były wysyłane jak listy – umieszczano je w kopertach. Popularność zyskiwały stosunkowo powoli –...

 
konkursy

Darmowa muzyka mp3

Napisany w Darmowemp3 | Kategoria: Muzyka

Moim marzeniem od zawsze było żeby mieć swoje własne i świetnie prosperujące forum muzyczne. Uwielbiam ściągać i także wrzucać darmowe...