Blog (3347) RSS

andziulkaa17

:(

Napisany w zwierzenia_nastolatki | Kategoria: Blog

kurwa.. zle.. slucham dolujacej muzy.. kloce sie ze wszystkimi.. co sie dzieje.. jestem juz po okresie..     ...

 
vanessa87

Zarabianie

Napisany w vanessa87 | Kategoria: Blog

Poszukuję do współpracy osób zainteresowanych pracą w domu, z wykorzystaniem Internetu. Dowolny czas pracy. Jeżeli...

 
andziulkaa17

nuda, impreza i seks

Napisany w zwierzenia_nastolatki | Kategoria: Blog

hmmm... jest piatek godzina 18,55 a ja siedze sama w domu i sie nudze.. porazka..  Artur (tak jakby moj chlopak) gdzies pojechal bo...

 
andziulkaa17

to ja hehe ;))

Napisany w zwierzenia_nastolatki | Kategoria: Blog

 
andziulkaa17

fajny dzień :)

Napisany w zwierzenia_nastolatki | Kategoria: Blog

to mial byc kolejny nudny dzien w szkole.. dzisiaj lekcje zaczynałam o 7 wiec nieciekawie.. myslalam ze bedzie do dupy jak zawsze......

 
artem

od autora

Napisany w blog dla wszystkich | Kategoria: Blog

dzien dobry witam wszystkich mezczyzn na moim blogu mam nadzieje ze wam sie...

 
adam24

JUZ JUTRO...

Napisany w BLOG O ŚWIECIE WG KIEPSKICH | Kategoria: Blog

Juz jutro Kiepscy na Polsacie od 20;00 w pierwszym odcinku zobaczymy odcinek o flaszce niedopitce czyli jak pili pili a...

 
nenufar

***

Napisany w nenufar | Kategoria: Blog

Teraz juz tylko na tamtym blogu będe pisac... http://dalia123.blog.interia.pl/ 

 
aga13091

Oda do kota :)

Napisany w bejbolandia | Kategoria: Blog

Kocie, mądry monarcho, tajemniczy, skryty - Czyż nasze smukłe palce ciężkie od pierścieni Godne są twojej czarnej i...

 
aga13091

O kotach...

Napisany w bejbolandia | Kategoria: Blog

  " Nieprawda, że nie lubię domowników. Ja także potrafię kochać jak każde inne...

 
aga13091

Photo

Napisany w bejbolandia | Kategoria: Blog

Kotecki artystycznie ... i śmiechawskie niezła brygada :]...

 
myalllife

Coś na początek

Napisany w my life | Kategoria: Blog

Witam serdecznie Wszystkich "BLOKERSÓW" Zwykła zimowa niedziela, nie różniąca się niczym od pozostałych no może tylko jednym, jak...

 
britney300lucky

Witam :**

Napisany w Britney Spears | Kategoria: Blog

Hejka;) Witam wszystkich fanów Britney Spears na tym blogu który oczywiście został poświęcony jej;)Mam...

 
adam24

CO BYLO ..

Napisany w BLOG O ŚWIECIE WG KIEPSKICH | Kategoria: Blog

W Srode jak co tydzien wyemitowano dwa odcinki Swiata wg Kiepskich pierwszy odcinek opowiadał jak Mariola zaczęła pracowac w jednej z...

 
mojbiznes

Zaczynamy...

Napisany w Mój biznes | Kategoria: Blog

/* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:Standardowy; mso-tstyle-rowband-size:0;...