Blog (3347) RSS

afrodyta

fajne jaje!!!

Napisany w cool-roks | Kategoria: Blog

a to co myslicie? fajna zabawa mnie nikt nie zabral

 
afrodyta

cacy nie dla gacy

Napisany w cool-roks | Kategoria: Blog

jak sie patrzy a to?

 
afrodyta

chumorek fajny ma wzorek

Napisany w cool-roks | Kategoria: Blog

fajny jednorozec ma barako obama....

 
afrodyta

Humorek jak sie patrzy

Napisany w cool-roks | Kategoria: Blog

Chumorek fajne mam wiewiory? A ten prezyten jak sie patrzy

 
afrodyta

Doda

Napisany w cool-roks | Kategoria: Blog

Pospiewajcie a na deser teledysk simowy poogladajcie. Piosenka Dody ,,Nie daj sie,, dAM jeszcze piosenke to jest to....

 
afrodyta

Jesse maccartney

Napisany w cool-roks | Kategoria: Blog

Jeesse Maccartney gral w paru serialach disney channel. Ma swietne teledyski i piosenki. Jest moim ulubionym gwiazdorem. I tez...

 
afrodyta

Demi Lovato

Napisany w cool-roks | Kategoria: Blog

Demi lovato niedawno pojechala w swojom trase koncertowa. Jej jednym z najlepszych piosenek jest ,,THIS IS ME,, zaspiewala to w filmie...

 
afrodyta

Hana Montana

Napisany w cool-roks | Kategoria: Blog

Hana Montana jest nastoletniom gwiazdom popu. Wystepuje w serjalu Disney Channel. Jej muzyka jest stylu popu. Ma 16 lat. Na imie jej...

 
afrodyta

Jonas Brodhers

Napisany w cool-roks | Kategoria: Blog

Jonas brodhers sa aktualnymi gwiazdami disney channel. Najabrdziej lubiana piosenka przez mlodziez jest S.O.S. Wydali tez pare plyt....

 
afrodyta

Opowiadanie IV

Napisany w pamietam | Kategoria: Blog

Opowiadanie IV  Dziwny sen  Dzisiaj przysnil mi sie dziwny sen moze przeczytac o czym...zapraszam na czytanie....

 
amaranth

Ciąg Dalszy Może Nastąpi

Napisany w normalnie_nienormalnie | Kategoria: Blog

Tak, tak :) Theatre of Tragedy :] chociaz mym skromnym zdaniem Nightwish jest lepszy. A dlaczego nie wstawiam fotki...

 
afrodyta

opowiadanie III

Napisany w pamietam | Kategoria: Blog

Wczoraj 25 stycznia pojechalismy do restauraci. Byl to wieczur pelny humoru. opowiadanie III Pojechalismy do restauraci...

 
irek

dam prace webmasterom

Napisany w dam prace | Kategoria: Blog

      Programy Partnerskie - Spis Programów w nowym oknie po wybraniu adresu z poniższych propozycji...

 
serdusko

Było mineło...

Napisany w Wiersze!:* | Kategoria: Blog

Jeszcze roktemu Ty i ja dwie ekstra kumpele Byłyśmy jak siostry Dzieliłyśmy się wszystkim...

 
aglu

Krótki Życiorysik:P

Napisany w Filmiki | Kategoria: Blog

Witam wszystkich bardzo serdecznie!!! Mam na imię Łukasz i zaledwie 11lat... Do pisania blogów namówiła mnie...