Blog (3459) RSS

wnecie

Witajcie.

Napisany w pracujemy | Kategoria: Blog

Witajcie. Przedstawiam nową,  ładną stronę dzięki której będziemy wymieniać nasze spostrzeżenia na tematy pracy w internecie...

 
opowiadania

W przedziale (dla dorosłych)

Jechałem z Katowic do Gdańska, ponieważ trafiłem tam atrakcyjną cenowo ofertę kupna bardzo fajnego auta. Jako, że nad morze mam duży...

 
konkursy

Darmowa muzyka mp3 do pobrania

Napisany w Darmowemp3 | Kategoria: Blog

Romansując na prawo i lewo można bardzo mocno kogoś skrzywdzić. Romans to nie jest miłość tylko pułapka, w którą ludzie bardzo...

 
adam24

KIEDY LECA

Napisany w BLOG O ŚWIECIE WG KIEPSKICH | Kategoria: Blog

 Swiat Wedlog Kiepskich leci w kazda  sroda na Polsacie o godz. 20  zapraszam do oglondania !!!!!!!!!  ...

 
adam24

SONDA

Napisany w BLOG O ŚWIECIE WG KIEPSKICH | Kategoria: Blog

 
adam24

PRZYBLIZENIE POSTACI

Napisany w BLOG O ŚWIECIE WG KIEPSKICH | Kategoria: Blog

 Przybliżamy postacie z Kiepskich; Potomstwo Kiepskich ;  Halina i Ferdynand mają dwoje dzieci Mariolę i...

 
heroina

Ekhem. to trochę żenujące.

Napisany w Egocentryczka. | Kategoria: Blog

"Witam Was na moim blogu. To dopiero skromne początki ale już niedługo będzie on tętnił życiem. Zapraszam Was do czytania moich...

 
adam24

KROTKI WSTEMP

Napisany w BLOG O ŚWIECIE WG KIEPSKICH | Kategoria: Blog

      Ferdynand Kiepski (główny bohater)  mieszka wraz z rodziną w jednej z Wrocławskiej...

 
ewcia1994

Miłość...

To może na początek napisze o miłości... Zakochałam się po uszy w pewnym chłopaku, ma na imie Igor... Podobnież on do mnie też...

 
dorcia1392

wierszyk

Napisany w parszywe zycie | Kategoria: Blog

motyl chce byc wolna jak motyl by moc pobiec na boso o kazdej porze do mej milosci niestety nie...

 
afrodyta

Kaja i Tania cz 3

Napisany w fantasta | Kategoria: Blog

W kawiarence Taia usiadla spokojnie naprzeciwko Zack'a. Chłopec przysunol sie powoli do Tani, a gdy zobaczył że dziewczyna nie odsuneła...

 
afrodyta

Kaja i Tania cz 2

Napisany w fantasta | Kategoria: Blog

Ten bal byl ostatnim dniem szkoly wiec zrospaczona Tania nie mosiala isc do szkoly. Po poludniu zadzwonila do Kaji i opowiedziela jej...

 
afrodyta

Kaja i Tania cz 1

Napisany w fantasta | Kategoria: Blog

Dwie przyjaciolki o imionach: Kaja i Tania spotkaly sie w ich ulubionym miejscu przy fontannie. Ich wspulnym ulubionym zajeciem bylo...

 
afrodyta

final fantasty

Napisany w cool-roks | Kategoria: Blog

 
afrodyta

my immortal

Napisany w cool-roks | Kategoria: Blog